中文
Українська
Türkçe
Svenska
Српски
Shqip
Slovenščina
Slovenčina
Русский
Română
Português
Polski
Norsk (bokmål / riksmål)
Nederlands
Myanmasa
Latviešu
Lietuvių
한국어
ქართული
日本語
Italiano
Íslenska
Bahasa Indonesia
Հայերեն
Magyar
Hrvatski
Galego
Gaeilge
Français
Suomi
فارسی
Euskara
Eesti
Español
English
Ελληνικά
Deutsch
Dansk
Cymraeg
Česky
Català
Bosanski
Български
Беларуская
العربية
APRICOTSFOLLEM A LA PRIMERA CITA

El màrqueting del “puterío”

3/2/2016
Behind the obscene: El màrqueting del “puterío”

Si alguna vegada heu estat a una plaça de braus per assistir a una “corrida”, haureu vist que abans de que comenci, els toreros es presenten al públic fent una volta per la plaça. Aquesta desfilada s’anomena “paseíllo” i no “Gent vestida de forma estranya que es passeja abans de jugar a dards amb els braus”. El món del puterío també té el seu “paseíllo”, amb la diferència que aquí les “corridas” són sense toros i amb final feliç.

El “paseíllo” dels putis serveix perquè les escorts es presentin al client i aquest pugui escollir la seva noia preferida.

paseillo

Mirant-ho des d’una perspectiva més comercial, o dient-ho barruerament, el “paseíllo” no és una altra cosa que un aparador on la noia ha de saber-se vendre’s, si vol acabar essent la noia triada pel client, i per tant, L’Escollida ®. Per conseguir-ho és important que la noia trobi la fòrmula adequada que li permeti destacar respecte a Les Altres Noies ® (la seva competencia) i aconseguir quedar en una bona posició a la memòria del client.

I això com s’aconsegueix? Per una banda oblidant-se de rituals i supersticionsi, per l’altra, deixant enrere la idea de que presentant-se la primera o la última, serà L’Escollida ®. Però això no ho és tot, es necessita algo més.

I és aquí on entra en joc els meravellosos consells de màrqueting aplicat al “puterío”. A través d’ells, la noia acabarà convertint-se de puta a la puta hòstia.

Decàleg per ser la puta hòstia del “paseíllo”:

  • Naming - El nom de la noia: ha de ser curiós, cautivador, inclús estrany i, al mateix temps, ha de ser fàcil de recordar. L’ideal és evitar noms de puta, així de clar ho diem. El nom ha d’estar acompanyat d’un bon eslògan que defineixi millor el valor diferencial de la noia. I amb això passem al consell número 2.
  • Eslogan: suposem que la noia ha escollit un nom tan cautivador com “La Verge Maria”; doncs, el seu eslògan serà “Plena’m de la teva gràcia”. Així que quan es presenti al client podrà dir-li “Hola, sóc la Verge María i vull que em plenis de la teva gràcia” Si el client no s’enrecorda d’ella, es perquè no té sentit de l’humor. Quins altres noms+eslògan tenim? Des de “Endoll Doble - Empotra’m ara mateix” fins a “L’Oréal - Perquè la meva vagina ho val”.
  • Packaging - La roba: a l’igual que el nom, eviteu també roba de puta, perquè l’home podria sentir-se intimidat. Millor sorprendre’l amb algo que no s’espera: des d’un pijama, passant per una disfressa, fins a roba d’esport o, inclús, presentar-se de la mà amb la seva parella o sa mare.
  • Pla de publicitat - Accions concretes: serveixen per augmentar el record i reconeixement de la noia. Les accions són simplement gestos útils per acabar de captar l’atenció del client. Exemples: deixar caure unes claus, un encenedor o un colom mort, ensopegar, ballar la Macarena, desmaiar-se o treure’s un moc.
  • Ups, no hi ha més consells! Simplement volíem utilitzar la paraula “decàleg” perquè és molt solemne i quedava guai.

Pot ser que els nostres fantàstics consells siguin una mica atrevits, i la veritat és que tampoc estem segurs al 100% de que siguin realment útils. Al marge d’això, el que si que és cert es que si la noia decideix seguir-los, el client es quedarà flipant amb colors.

Comparteix
1 Comentaris
J'adore la lingerie qui cache juste ce qu'il faut ....mais pas trio
CHRISTIAN
22/2/2016

I tu, què opines?

Moltes gràcies per enviar-nos el teu comentari. Prometem donar-li un cop d’ull tant bon punt ens haguem posat les calces.